Kundvagnen är tom
Dela denna sida på:
FacebookTwitterLinkedInGoogle BookmarksMyspaceTumblrRedditGoogle ReaderDiggDeliciousBlinkListStumbleUpon

Köp nu! Boken dina konkurrenter inte vill att du ska läsa



Lägg varan i kundvagnen
Författare:
Krister Maxe
Ordinarie pris 296 kr - just nu introduktionspris - 246 kr
Frakten kostar bara 39 kronor inom Sverige, hur många böcker du än beställer! Alla beställningar över 800 kronor skickas fraktfritt.


Vill du vet hemligheterna med varför folk köper saker och tjänster? Den här boken är skriven av ett proffs som vet och snart kan du veta också.

Det finns massvis med böcker skrivna om hur man ska marknadsföra sig med annonser, direktreklam, radioreklam, tv, Pay-Per-Click-annonsering, SEO, hur man ska använda sociala medier och så vidare. Men den här boken handlar inte alls om det.

Den här boken handlar om varför folk köper och hur du kan använda dessa insikter för att sälja mer. Om du följer tipsen, tricksen och hemligheterna kommer du att öka din försäljning. Garanterat, eller pengarna tillbaka.

I den här boken lär du dig till exempel:

  • 5 frågor som löser alla dina marknadsföringsproblem
  • 17 enkla sätt att få dina kunder att komma tillbaka och spendera sina pengar hos dig ... för alltid
  • Triggers: Vad som motiverar dina kunder att köpa dina produkter och tjänster

  • Hur du skapar oemotståndliga erbjudanden
  • Därför ska du behandla dina kunder som 5-åringar
  • Kan ett ord förstöra hela din reklamkampanj?

  • Vad är det du säljer, egentligen?
  • Hur du blir kundernas hjälte – 7 strategier för att behålla dina kunder och få dem att köpa mer
  • Blir din nästa marknadsföringsaktivitet ett magplask?

  • Varför potentiella kunder får köpkramp och hur du löser det
  • Blir den här månaden din bästa någonsin?
  • Hur din första förälskelse kan göra dig till en bättre marknadsförare

  • Tre tips som räddar ditt nyhetsbrev från papperskorgen
  • Personkemi – hur du får vem som helst att tycka om dig på 90 sekunder
  • Ett hemligt vapen för småföretagare som är så bra att man borde ha licens på det

  • Konsten att förföra med ord
  • En fråga alla dina kunder vill ha svar på
  • Checklista för att skapa budskap som säljer

  • ...Och mycket, mycket mer.

    Om författaren
    Krister Maxe har under de senaste femton åren skapat framgångsrika annonser, säljbrev, direktmarknadsföringskampanjer, e-postutskick och webbkampanjer åt företag som:
    IKEA, Svenska spel, Statoil, Kodak, SAS, Veckans Affärer, Comhem, Expressen, Blue Step, Symantec, LIFE, Nordea och många, många andra små och stora företag.
    De viktigaste hemligheterna som Krister lärt sig under de här åren hittar du i den här boken. Nu blir alla hemligheter dina. Börja använda dem på en gång. Köp nu!


    Beställ antal:




      Marknadsforing.se är ett projekt inom Bokförlaget Redaktionen
    stefan@marknadsforing.se  |  Sitemap